på webbdesign

                  
Här är en bild på mig och Harry från PDOL i somras. Harry gör Crucio- besvärjelsen på mig tyvärr. Cruciatus-förbannelsen är en av de tre "Oförlåtliga förbannelserna" som tillfogar målet obeskrivlig smärta. Crucio är ett latinskt ord som betyder "jag torterar". Han gjorde det på mig för att han gillar hårda tag i sänghalmen.

Just nu sitter jag på webbdesignen som vanligt. Min dag har inte varit så bra, jag råkade ta en för tidig buss till stan och kom inte på det förrän jag var framme, VEM FAN GÖR SÅ????? Sen upptäckte jag att jag tappat bort mitt busskort, 47:e gången gillt skulle jag säga... heeeeeeeelvete

Men men slutar snart och har inte gjort ett piss som vanligt, jag och isak har haft våran vanliga rast på 45 min. Vi saknade dig Sebastian larsson, vila i frid.

Pappa ska hämta mig eftersom jag inte tar mig hem utan busskortet.. tack pappa du e bäst

Kommentarer
Postat av: sipan

du e för go

2012-03-16 @ 01:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback