lovely sunday........

Idag när jag vaknade var det första jag tänkte "jag längtar tills den här dagen är över" eller inte bara dagen, jag längtade till döden. Alltid lika kul att vakna med en sån inställning till livet. Så jag funderade på hur jag skulle få dagen att gå så fort som möjligt och min plan var att spela sims hela dagen. Då har man roligt, tiden går fort och det bästa av allt är att man kan låtsas vara någon annan.


Men hann bara spela lite sims innan emma kom hit och muntrade upp mig med solning, red bull och ciggar. Då kändes faktiskt livet lite lättare, tur jag har dig tjejen ♥ Sen bakiskäkade vi på dallas med den andra emman och evelinus. Efter det har jag varit hos mormor och kramats med fanny.


Nu sitter jag ensam på mitt rum och ser bb. Det är jobbigt som fan, jag kan inte vara ensam när jag är ledsen, gräver mig bara djupare och djupare ner i depressionens träsk. Tror jag kommer bli inlagd
Mitt alldeles egna supportteam, vad skulle jag göra utan er?!?! love u


Nu ska jag nog ut och gå, då får jag en sak mindre att ha ångest över...........

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner igen mig i det du skriver helt klart! Men jag tror man behöver de här mini depressionerna ibland. Man vet att dom går över efter ett tag och dom behövs för att man sedan ska uppskatta allt bra och roligt i livet!

2012-03-18 @ 22:45:59
URL: http://elindahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback