lördagen på soliga backen

Hej hopp i galoppen. Idag vaknade jag och var nöjd över livet, fast nej det var jag inte för jag är typ sjuk. Men iallafall så steg jag upp och for på solbacken med EP!! Älskar solbacken och har alltid gjort det, mest för att det är nice parkering där. Iallfall så åt vi på nya wayne's och checkade in skopunkten! Blev inge skor för fanns int så mycket.... jag skulle vilja köpa skor de var länge sen
Min lilla sötnos under lunchen:* Efter vi varit klart på solbacken for vi in till skellefteå centrum för att göra av med lite mer pengar som jag inte har. Alltid lika kulxD
Min lilla sötnos när hon shoppar med mig:) Jag är jävligt jobbig att gå på stan med och de vet jag om heheheh. Kan visa snart vad jag fick me mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback