En lista om mig som ni måste läsa för det har typ tagit mig en timme

1. Hur gammal är du om fem år?
Ska fylla 24... fyfan jag har redan så mycket åldersnoja och jag är 18. Ska ju dö ung så har mycket att hinna pressa in under mina år som levande

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Evelina och Lisa <3

3. Hur lång är du?
När jag var hos sjuksyster Vanja i typ sjuan var jag 1.66 och tror inte jag växt en jävla centimeter sen dess tyvärr

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag började se en film som jag tror är bra men jag somnade... så då är typ "this means war" den sista filmen jag såg! på bio dessutom

5. Vem ringde du senast?
Lillsnippan (Fanny L)

6.Vem ringde dig senast?

Emma Persbrandt (Pehrsson) Hon hette persbrandt som ogift

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?

"Va faaaaan !!!!!!!!!!! Uppdatera mig ♥" Från lisala hihi

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror på... fast facetime är det allra roligaste

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Lite sjukt så fick jag nyss veta att dom varit gifta i några år.. Dom jävlarna hade gjort det utan att säga nånting? Inte att dom åkte iväg och var romantiska utan för att det ska bli lättare om nån dör eller nåt?? Romantiska familjen

10. När såg du senast din mamma?

Igårkväll innan läggdags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå och fula. Skulle vilja ha bruna ögon och helst inte så stora och utåtstående med stort ögonlock. Det har jag och fanny ärvt av pappa

12. När vaknade du i dag?

06.05...... ska hoppa av skolan

13. Vilken är din favoritlåt?
Det var en jävligt svår en........ lessnar alltid på låtar så jag vet inte

14. Vilken är din favoritplats?
Hmmm också svårt att säga..... men min säng, emmaps soffa, på en strand i ett exotisk land eller typ skogen bakom mitt hus hehehehe. Älskar skogen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan.... jobb... alla ställen där man måste göra viktiga saker och ta ansvar;P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ingen jävla aning, får ångest av tanken. Men skulle vilja bo i ett varmt land och vara snygg och rik med en stor walk in closet och med snygg kille och söt hund. Mycket ytligt men det är viktigt

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Vet fan inte... har aldrig varit särsklit rädd av mig. Men kanske drömmar om ormar fyfan

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Åhhhh kommer inte ihåg

19. Hur stor är din säng?
1.20, lagom och bra. Man rymmer två katter eller en killle

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Båda men jag tror att min stationära gick sönder sist jag startade den

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Shorts och t-shirt just nu + filt och täcke. Fryser så jävla mycket vid läggdags. OCH HATAR BTW att sova utan kläder, hur fan kan man tycka det är skönt

Det här är en typisk outfit för mig.

Fotograf: Emma w

Rådgivare och posémaker: Emma P

Dom här bilderna är så jävla fula. Och just efter den här bilden tog råkade min snippa visas. Det tyckte emma, emma och fanny var jättekul, det tyckte inte jag.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

5 stycken och en privat. Eller den kallas "den privata" när jag är med polare för det är min number one. Köpt på ikea och är speciellt utformat för dom som sover på mage!! love it

23. Hur många landskap har du bott i?

1 jävla

24. Vilka städer har du bott i?
En........ men jag är bara 18 vårar så förhoppningsvis kan jag ändra på det. Eller så kommer jag bli gravid och bo här i resten av mitt liv i ett hus i ursviken. Händer det så får ni leja någon för att mörda mig (jag betalar)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i alla lägen!! Är alltid barfota hemma och tycker det är jättekul att vara barfota ute (fast inte i skogen då är jag rädd) Också är det jättekul att köra fordon barfota, typ moppe och bil men också cykel fast det kan göra lite ont vid hårda inbromsningar

26. Är du social?

Typ inte... eller jo mot dom jag känner men fan inte annars, fast det är mest för att jag är blyg eller ointresserad av att lära känna. Skoja där lät jag som biatch

27. Vilken är din favoritglass?

Min egna hemmagjorda:) Den består av ägg, grädda, sötningsmedel och vaniljpulver. Skoja den är inte god men joo fan ganska och den enda jag vågar äta

28. Vilken är din favoritefterrätt?
måste väll säga min glass här igen då... eller red bull mmhmm

29. Tycker du om kinamat?
Gör jag väll?? fast har inte ätit det på jävligt länge så jag vet inte

30. Tycker du om kaffe?
Med sprit och grädde smakar det rätt bra

31. Vad dricker du till frukost?
vatten med IS. Is är något väldigt viktig i mitt liv, vill inte dricka vatten utan is. Is är jättebra

32. Sover du på någon särskild sida?
Typ i mitten skulle jag säga

33. Kan du spela poker?
Nej eller har väll gjort det men det är tråkigt och jag blir sur om jag förlorar

34. Tycker du om att mysa/kela?
antagligen, förutom när jag är arg eller har klaoustrofobi

35. Är du en beroendemänniska?
Fan ja jag är nog det

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Faktiskt inte?? tror jag

37. Vill du ha barn?
Är fan en svår fråga, vi får se i framtiden. Om jag skulle få barn nu skulle jag dö, jag är verkligen inte lämpad. Skulle få panik när jag gick upp i vikt, sen skulle jag då verkligen aldrig kunna ta hand om ett barn. Tycker ju min hund är skitjobbig och bara tanken av ett barn gör mig svimfärdig. Man har ju INGET annat liv, sen kostar dom pengar, tar tid så man inte får nån tid till sig själv, man blir ful när man har barn OSV OSV. Förlåt men hata mig inte

38. Kan du några andra språk än svenska?
Kan då fan inte bra engelska, har gått franska i 4 år men kan typ inget, gick italienska 1 år men kan inte ens säga hej och jag fick IG i kursen

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej men skulle vilja:)

Havet eller en bassäng?

Det beror på vilket humör man är på. Är man på sexybeach humör och glad och pigg vill jag vara i havet, men är man bakis eller deprimerad och trött gillar jag bassäng. Fast bassäng är ju bra så slipper man saltvatten. Jag har så jävla känsliga ögon och saltvatten tar verkligen kål på dom

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, fest, red bull och till stardollars på stardoll.com

42. Äger du dyrbara smycken?
Det kan jag väll inte påstå............ jag är fattig tyvärr

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Asså på tv`?????? ser inget på tv förutom BIG BROTHER

44. Kan du rulla med tungan?
Nej men har  alltid velat, också vilja kunna göra ett fyrklöver

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmmm jag vet inte!! Mina emmor har jag alltid roligt åt, och sen typ sebbe men mest för att han är retard och söt

46. Sover du med gosedjur?
Nej men behandlar mina katter som det

47. Vad har du för ringsignal?
Vanliga iphoneskiten

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Vet inte? Mamma kanske har sparat nåt skit som hon tror jag ska vilja ha på mina barn. Men modet förädras hallå? hehe

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bok, "Wendy". Nån som läste wendy förut?? Fanns ju både tidning och bok. Wendy är iallafall en hästtjej mer än så kommer jag inte ihåg

fast var inte så jävla röd men på sidan var den det

50. Flirtar du mycket?
Jag tror inte jag är så bra på flirta, jag vet inte hur man gör

51. Kan du byta olja på bilen?
Men nae

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Inte än...

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Harry Potter och halvblodsprinsen. Men jag hann inte läsa ut den innan den for tillbaka till bibblan, tappade intresset tyväärrrrr

54. Läser du dagstidningen?
Nej men borde göra det för jag har fan aldrig nån jävla koll på vad som händer i världen

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
Ja det är jättekul. Speciellt till "shake senora", vi har gjort en jätterolig och sexig dans till den som passar perfekt i bil

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
HATAR radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
hmm ja vafan?? Kan ha varit sånhär timrapportgrejs för jobb

59. När var du i kyrkan senast?
Herregud.. (hehe tänkt inte på det) var ett bra tag sen?? Kommer inte ihåg. Men jag gillar faktiskt kyrkan, tycker det är fint och harmoniskt där. Men det kanske är för att jag var jävligt kristen när jag var bäbis

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Barbro ♥ Hur många lärare låter klassen fika på lektionerna en gång i veckan? eller klass och klass, vi var en liten grupp på typ 6 tjejer som gick franska, men vi fikade varje tisdag och det var jättemys. Älskar barbro. Annars så var Pontus en riktig pärla, förstående och underbar

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt och det är det längsta jag någonsin kommer stanna i ett tält. Livet utan el är fan inte min grej alltså

62. Vad hatar du?
Jävligt mycket. Skola, att vara fattig, min hund ibland, när jag är ful, när man tappar smink i golvet, när man är så bakis att man inte kan röra sig, när min dator laggar, när sims stänger av sig utan att spara spelet, att jag inte kan äta godis, att vara hemma en hel dag utan att göra något (har adhd), jag skulle kunna fortsätta i en evighet

63. Vad lyssnar du på just nu?
Inte ett skit, min dator surrar och jag hör fannys tv

64. Har du varit med i tidningen?
Jaa hehe, när vi skulle slå ihop klasserna i 9an, och med snaxdax som var en grupp vi hade på fritidsgården. Här kan ni läsa om när vi skulle slå ihop klasserna om ni vill hehe, det om snaxdax hittade jag tyvärr inte. Men lika tur det för det var verkligen en skitful bild. Fast kan ju inte påstå att denna var snygg

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Det vettefaan? brukar nog inte äta så konstigt

66. Vad ska du göra nästa sommar?
Hur fan ska jag veta det. Nu fick jag ångest igen, det här testet var inte bra för min hälsa

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Har en lila och en grön, måste ha en uppe och en nere, praktiskt va??:)

68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
cool bad boy med tattoos..=) skoja jag har dragit det skämtet för långt så nu tror ni jag är sär. Jag gillar snälla killar med björnmössor

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Emma och emma. Helst för att bestämma möte så jag kan lätta mitt hjärta för dom båda samtidigt

70. Har du någon piercing?
Nej men har velat ha. Förr ville jag ha ni vet uppe på sidan av läppen FYFAAAAAAN så fult. Och sen ville jag ha i tungan... plz... kommer nog aldrig pierca mig, inte min grej

71. Din största vinst?
Vinner aldrig... eller vann en tröja från spelportalen.se. Man skulle döpa deras robot och mitt förslag var "oxford". Jag kom med på topp 10 då fick man en tröja

72. Civilstånd?
Är inte raggningsbar på krogen

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se, stardoll,com, bloglovin.se, nelly.com, ginatricot.se, tankafetast.com

74. Är du fåfäng?
Jag vet inte riktigt vad det betyder man ja som fan tror jag

75. Ångrar du någonting du gjort?
Egentligen gör man väll det men VAFAN bad descisions make good stories!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-03-13 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback