hej

HEJ HEJ VAD GÖR NI??? Jag har tråkigt därför bloggar jag. Idag har jag hängt med polarna som vanligt, chillat i solen, tagit igen snack från helgen och kramats med varandra. Sen har jag städat mitt rum på riktigt. Jag måste börja städa lite bättre i huset annars får inte jag bo kvar, det kan bli jobbigt för mig för jag tror inte att någon annan skulle vilja ha mig som inneboende. Jag vill inte ens ha mig som inneboende...

OCH nyss har jag ätit en god middag, godaste middagen. Kött med blomkålsmos och mögelostsås. Låter kanske jävligt äckligt men jag skulle sälja min lever för att få den maten serverad varje dag
Fast det här är en gammal bild men ffyan så gott
Fan visst märks det att jag har lite att göra? Jag blir så jävla lätt uttråkad, börjar tro att jag är ett såkallat bokstavsbarn. Nu ska jag gå och ta på mig en byxa

Kommentarer
Postat av: A

Vill inte du vara jättegullig och skriva receptet på mögelostsås, så snabbt som möjligt!:D

2012-03-25 @ 19:13:23
Postat av: Karin

Haha det ska jag ha i åtanke nästa gång vi går ut samtidigt, då kanske jag lägger in en stöt;);)



Alltsååå, blomkålsmos i mitt hjärta <3 <3 <3 känns bra att jag inte är den enda i hela världen som tycker att det är gott :')))

2012-03-25 @ 19:13:55
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: sandra

lika delar grädde och creme fraiche + en mögelost chvibille gräddädel + salt och svartpeppar (fattar ingenting, citerar min mamma)

2012-03-25 @ 20:42:20
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du lägga upp hur man gör blomkålsmos ?

2012-03-26 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback