doris min katt


jag och doris när vi båda var fjortisar

Tjenare!! Vakna för ett tag sen men ligger fortfarande kvar i sängen med doris. Vi båda är väldigt törstiga och dricker vatten ur samma glas, jävligt äckligt egentligen. Men jag älskar min dora och vi delar på allt. Sen har jag funderat på hur gammal en katt blir?? För jag skulle inte kunna leva utan doris helt seriöst.... när hon dör ska jag dö med henne. Vi kommer dö tass i tass, unga och vackra.


NÄ nu ska jag gå och äta nåt jag är skithungrig, har bara ett problem och det är att mamma har nån ridkurs så de är massa folk här... måste ligga och vänta tills dom drar.

JUSTE igår var de fest. Kul som fan var de faktiskt, vi var på THENOVA för the first time. Det var kul att vara på en dansklubb för jag har bara varit på jävla dräggolles sen SKITLÄNGE tillbaka. Nu vart jag sugen på fest igen, mollys ikväll Woopwoooop??  Jag har typ slutat bli bakis också, skitkonstigt??!? Jag som brukar vara queen of bakfyllan men nu är de lugnt?? nu ska jag kolla om dom gott så jag kan ÄTA hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback