Dagens shopping


Detta linne var det true love with first sight. Tyvärr dålig bild som alla andra på den här bloggen.  Men det är så hiiimla fint och ryggen är också jävligt fin, fyfan älskar det. Synd att det var fult på bilden

- Gina tricot och priset kommer jag inte ihåg, det fick kosta vad det ville.


Shorts från gina, såg jävligt fula ut på bilden, kan visa dom på någon gång. Sitter tajta nå så gud förbannat - precis som det ska vara om man vill vara sexig på sommaren

- Också gina tricot typ 300 kanske


Jacka som också såg jätteful ut på bilden, men den sitter faktiskt jävligt fint på. Men är fortfarande osäker på denna... har kollat på den så många gånger men aa faaan näää jag vet ej.. ska ta på mig fina kläder och prova

- Vero

Nu ska jag skynda mig ut med ebba och sen dra och sola med polarna, fan ingen rast ingen ro men det är bra för jag blir rastlös på 1 sekund, hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback