big brother

Sitter nu bänkad framför big b med morsan. Känns konstigt att vara hemma en kväll då jag levt loppan hela lovet. Men endå skönt då jag är trött som fan och är dessutom sjuk. EmmaP-sjukan har slagit till igen.... Men iallafall, tillbaka till bb, 4 nominerade:
Hanna J - Vad fan gör hon i huset? Hon är äcklig som hela tiden ska vara naken, hon stylar sitt hår fult med 90-tals lockar och hon är psykiskt störd som städar hela tiden. Hur fan kan man söka dit om man har problem med stök och smuts?? Tänk lite snälla hanna j. Jag tycker hon ska åka ut, ta sina barn och flytta härifrån för barnen kommer fan inte få en lätt uppväxt då alla sett deras morsa naken..........
Kija - Jobbig som hela tiden försöker dansa sexigt. Hon är en tråkig jobbig mamma till vardags och en horig strippa på fest.. hon kan också åka ut
Hanna W - Behöver jag säga något? Hanna w är bäst ♥
Sipan - Rolig ibland men det är ju fan inte kul när han är sär och dum, om han skärper sig lite kan han få stanna kvar men bara då
Spännande att se vem som åker då ingen tydligen ska röstas ut?????:O:O Åker hanna w slutar jag titta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback