bästa plagget som finns = JUMPSUIT

Idag på skolan fick jag en konstig tanke: "fan vad skönt det skulle vara med en jumpsuit". Sen dess har jag längtat hem för att ta på mig det underbara plagget. För hur bra är det inte??? Jag älskar ju shorts men det här måste ju vara snäppet bättre. SHORTS + LINNE ihopsytt!!!. Annars måste man ju tänka "hmmmmm vad ska jag ha till mina shorts" I en jumpsuit slipper man alla sånna problem. Ser dock ut litegrann som en jättebäbis i den men det är sånt jag får ta. Har matchat den med min morgonrock från JYSK i strl XXL.

Detta var dagens mode-tips från saandral, tack för mig hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad äter du till frukost? Och typ mellanmål:)? Skulle uppskatta svar. Tycker du är sjukt snygg!

2012-03-22 @ 18:26:34
Postat av: jump in suit

Snygg!

2012-03-23 @ 09:31:47
URL: http://www.i-love-one-pieces.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback