trött å bakis

 
Igår blev det som sagt piteå iallafall! Var helt inställt på att inte fara men nån gång där vid 7 när jag hade duschat och så kom jag på "vafan jag far". Så ringde Signe och for sen och mötte upp henne, johanna, ida och ingrid i en lägenhet dom hade hyrt! woop woop

Kul kväll men inte lika kul dag. Vaknade bakis som ett jävla as. Men efter jag och signe köpt mat på ica blev jag mer levande och lyckades köra hem oss till vårat kära Ursviken igen. Just nu ligger jag i sängen, har nyss duschat och fixat mig för att försöka känna mig lite mer som en människa. Ska nämligen i väg och jobba kl 17 till 21..... men vafan para är para bror.

Längtar tills klockan är 21 iallafall! Då ska jag nog dö eller se filmen "hide and seek". Såg att den gick på teve igår!! Såg den alltid när jag var ett litet barn. Jaja nu ska jag läsa ikapp bloggar och fortsätta va bakis innan jag måste CYKLA till jobbet, det är ju olagligt att röra sig när man är bakis!!!! men våran bil paja igår. "Att man ska måsta ha gammalt jääävla skit" - ett citat som används ganska ofta av min far Kent.

annars så saknar jag min kille jättemycket så jag nästan är ledsen. har inte sett han på hela helgen då vi varit i olika landskap........................
 
nu ska jag verkligen sluta skriva här vi hörs hej!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback