Sneakers

 
Vad tycker ni om dom här hypade dojjorna med inbyggd platå? Man ser dom ju överallt och ingenstans, i massor av färger och former och av alla möjliga märken. Själv kan jag tycka det är snyggt, men en del kan ju klä sig i vaaad som helst och ändå vara jävligt snygga. Har svårt att se mig själv i ett par såna här skor, men man ska väll aldrig säga aldrig!! Bara alltid säga nästan aldrig....

Annars så tror jag att jag måste köpa ett par andra skor med platforms,typ converse eller andra, har sett så himla många fina!! Fast undrar hur länge den trenden håller i sig och om det är värt det... är ju endå vinter snart... förbannad skit får så mycket ångest att jag blir illamående och måste säga hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback