MOT UMEÅ

Uppe med tuppen idag för att åka till Umeå!!!!!! Shopping med littlesis väntar och det ska bli så kuuuuul. Längesen jag shoppade, fast det tycker jag alltid. Kom nyss ner i köket och hittade en lapp från mamma: "Sandra - Gör inga omkörningar, håll avstånden, köp inget, ät middag". Mamma är inte lika taggad på att vi ska till umeå, hon gillar inte min körstil och inte heller mitt köpberoende. Men hon vill iallafall att vi ska äta:)



En bild på mig Fanny och jag från en shoppingrunda i våras. Något som är jävligt bra är att vi kan ha samma kläder så vi kan låna av varandra. Delad glädje är dubbel glädje.

Nu måste jag hoppa i duschen så fanny inte blir arg om jag inte är klar när vi ska fara!!!!!!! Vi hörs ikväll, tjing ♥

Kommentarer
Postat av: Mr awesome

look alike!

Svar: Haha är vi så lika? Vi tycker inte det !:)
Sandra

2012-07-05 @ 08:56:26
Postat av: Anonym

Hur många redbull dricker du på en dag?:D

Svar: Ca 13:) haha näää dricker inte varje dag
Sandra

2012-07-05 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback