min idol



När jag var liten var mina idoler Malin Baryard, Jill Jonsson och 2pac. Nä skoja om den sista. Men iallafall, idag är min idol Maria Montazami. Hon är den bästa jag vet och jag önskar hon var min kompis fast hon har några fler år på nacken. Men hon är ju så himla snäll och rolig!! Fast hon vet inte om att hon är rolig och det är de som är så jävla kul. Maria är min förebild för att: 

♥ Hon är gammal men endå ganska snygg

♥ Hon har mycket pengar och shoppar hur mycket hon vill

♥ Hon har fina barn, speciellt Sara och Hanna. Emma är lite fulare men hon kanske växer till sig. En av tusen anledningar till varför jag är rädd för att skaffa barn är för att jag är rädd att jag ska få fula barn

♥ Hon är jättesnäll

♥ Hon har fint hus, pool (viktigt, jag älskar pool), fin bil

♥ Hon har en egen väskkollektion och eget läppstift

Det enda som jag inte är avundsjuk på är hennes man, han är kort. Jag är rädd för korta män. Iallafall så tycker jag ni ska läsa Marias blogg HÄR, den bästa bloggen. Tyvärr har hon varit lite dålig på uppdatera :'(

Kommentarer
Postat av: Mor

Marias man är inte kort. Det är Maria som är gigantisk!

2012-07-10 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback