shorts

                                

Ginatricot borde få nobelpris för deras shorts. Dom gör alltid dom snyggaste shortsen ta mig fan. Har ett par som jag köpte i 9an och det är mina favvos fortfarande ÄN IDAG. Jag la ju nyss upp dom här med dragkedjor:
                                
Och idag såg jag dom här sexiga shortsplaggen:

                          
Svartingar med nitar. Nitar har ju haft sin tid men det börjar komma tillbaka och det är inte mig emot. Tycker det är skitsnyggt på speciellt shorts när man har bruna sexy legs. Fast det är typ snyggast på ljusa shorts med snyggt på svarta också. Svarta shorts behöver man ju alltid och gina gör dom lite finare med snygga detaljer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback