Pokerkväll

Tjoo. Jag uppdaterar aldrig längre för jag gör roliga saker i livet istället för att vara hemma och blogga. Som idag, har jag jobbat. Jättekuul:D Inte. Hehehee. Men klockan 10 for jag hem och åt middag sen fick jag hämtning av corn och co. Alltså corn och company. Vi for och smällde smällare???

Sen for vi hem till Sara och spelade POKER med två killar. Pokerkväll låter konstigt och gay som fan men det kan vara lite kul när man vinner. När man förlorar är det skittråkigt.


Två bilder från ikväll. Emma vann som ni kan se..........

Kom nyss hem så nu ligger jag i sängen och ska se dexter. Jag har min katt Bullen som sällskap och jag tror ta mig fan aldrig han varit såhär söt!!!!!!!!!!! Jag tror han är tacksam för att jag tog upp honom fast han hatar mig i vanliga fall. Men nu när jag kom satt han helt ensam och efterbliven i fönstret i ett kolsvart rum och tittade ut på stormen. Han kände sig ensam och jag hörde hans böner. Jag kände mig också ensam så vi är en perfect match. We love eachother - som Adam Kieslowski skulle ha sagt. Nu spårar jag ur som vanligt, dags att sova.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback