jobb hela lörda

Godmorgon. Nu sover säkert alla och kommer snart vakna bakis. Jag hade nog hellre sovit och varit bakis jag med. Men nej snart ska jag iväg och jobba igen, 12-21, värsta tiden man kan jobba. Man hinner inte göra något före och man hinner knappt göra något efter heller..



Sitter bara i pyjamas så nu måste jag skynda mig som fan, måste snart börja gå. Hej då bloggen det kommer vara dörr här idag med, imorrn med och sen får vi se hur det går. Lever jag så ska jag fortsätta blogga men dör jag blir det nog svårt. Vet inte hur bra internetuppkoppling dom har i helvetet.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du borde göra inlägg om typ

Hur du sminka dig

Bilder på ditt rum

Hur du fixa håret osv osv det skulle vara kul :)

och mer dagens outfit.

2012-01-14 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback