hip hip hora



Nu ska jag se hiphip hora. Jag och fanny älskar alla ungdomsfilmer och vi har typ alla på dvd. Den här filmen är jättebra för den handlar om killar, fest och självmordsförsök, mina favoritintressen.

Min favorit i filmen är Emma, den knubbiga med svart hår och slingor i olika färger. Hon är så jävla utvecklings och retard och det är så jävla kul. Det är lite synd om emma ibland men det är ok för hon har ju mig.

Sebbe är också bra för han är söt också är han med i andra avenyn där är han en cool kriminell kille.

Vet ni vad jag såg nyss när jag googla på hip hip hora!!!!!!!!!!!!! Det är något coolt kolla här:

Mause i hip hip hora och Mårten från tsatsiki. Ser ni något likhet? DET ÄR JU SAMMA KILLE. Hade jag ingen aning om. Man lär sig något nytt varje dag och detta lärde jag mig idag, hoppas ni blir glada när jag delar med mig av mina nya kunskaper. Undrar förresten om han är singel, isånnafall ska jag be honom följa mig på instagram. "saandrali" heter jag där följ mig kom igen!!!!

Fast undrar hur han ser ut nu, han verkar tyvärr bli fulare med åren för han är ju fan snyggare som mårten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback