sandras matblogg

Hej nu ska ni få ett mattips. Skoja jag åt nyss det värsta jag ätit på länge. Problemet är att när jag inte ätit något på länge börjar jag må illa, och då kan jag verkligen inte komma på vad jag är sugen på för mat. Därför blir det något jättekonstigt????


Det här åt jag nyss. Jag spyr när jag ser bilden. Det är alltså bullens korv, ägg, fetaost och aioli. Om det nu stavas så. Jag vet inte vad det är för sås men på bilden på burken skulle man ha den till räkor. Det här var iallafall den värsta blandningen jag ätit på länge


Det här åt jag i fredags, hade samma problem då alltså att jag mådde illa. Då slutade det med att jag gjorde en omelett med spenat och sån här tacokyckling om ni sett sån?? Typ strimlor i påse. Vettefaaan vad jag tänkte med spenaten. Men det blev faktiskt jävligt gott hehe nu älskar jag spenat.

Nu ska jag må illa och chilla i sängen - reslutatet av middagen. Jag återkommer nästa gång jag hittat på nån jättekonstig mat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback