Vi drar dit palmerna bor

Idag jobbar jag kväll så ska passa på att gå ut och lägga mig i solen nuu hihi!! ♥


Idag är dessutom första dagen på sista jobbveckan och jag har så sjukt mycket ångest. Jag har alltid ångest men över olika saker här i livet, riktigt jobbigt måste jag säga. Högst på ångestlistan ligger nu "vad ska jag göra med mitt liv" och det är ju en ganska viktigt grej. Helst skulle jag vilja åka på en räkmacka i hela mitt liv men jag tror tyvärr inte det kommer gå an. Och helst vill jag inte bo här längre för 1. jag är så jävla less på den här staden 2. Dåligt shoppingutbud och 3. Jag orkar inte bo med min familj längre, jag vill ha ett eget ställe där jag kan kasta hur mycket kläder jag vill på golvet, skita i att diska diskpannan och slippa våran jobbiga hund. Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback