stillat mitt shoppingbehov




Hihi oj så fula bilder.. sorry. Och allt är inte ens med heller... kötpe en tröja och en par jeans ockås. Men nu är frågan vad som ska behållas och icke. Trodde jag var rik men sen fick jag betala tillbaka en summa på närmare 10 000 till min pappa så nu är jag fattig igen. Ska bli en torped då tjänar man snabba och svarta pengar för jag hatar skatt. Skatten ger mig inte ett skit.... 

Älskar shopping och idag var jag lycklig när jag hade shoppat. Nu ska jag prova kläder hihi så himla kuuul




 

Kommentarer
Postat av: bloggläsare hehe

Var är den gröna militärjackan från? snygg!

Svar: Cubus!:D
Sandra

2012-08-28 @ 18:24:11
Postat av: cooorne

åh pälsjackan är så underbar! fullkomligt älskar den :]<3

Svar: är de en sån du har snippo??? :*
Sandra

2012-08-28 @ 22:19:40
URL: http://corneliawidmark.devote.se
Postat av: cooorne

jaaa de är snuttan:*

Svar: hihih då kan vi se ut som två kaniner <3
Sandra

2012-08-29 @ 18:24:39
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback