Slinko-love

Sovde hela dagen idag och sen blev de fest i Byske. Tycker de blev lite för lite med 7-dagars. Nä skoja ! Jag och eve var nyktra så Cornelia fick supa för oss alla hihi. Jag och Eve blev inte långvariga då vi höll på somna. Skjutsade henne till bussen och medans vi väntade på den lyckades jag tappa bort bilnyckeln. Vi letade i 10 år och tillslut kom Jocke, vår räddare i nöden med extranyckeln. Jag å eve for till Isak å chilla tills våran räddare kunde ta henne hem. Nu ligger jag i Isses soffa å fryser. Har fryst konstant sen jag kom till detta land. Men har krupit in i hans tröja och tagit hit täcke så hoppas ja blir varm. Åhhh vill att han ska komma hem men han är på kräftskiva... Han valde kräftor före sin underbara flickvän som han inte sett på 9 dagar (jag). Snart orkar jag inte hålla uppe öga så ska nog sova. Men först ska jag berätta de värsta, hittade nyss nyckeln i min bh. Kill me. Nu orkar jag inte mer, ni får en bild på mig och min älskade


Kommentarer
Postat av: evsan

lilla slinko <3<3

Svar: love you
Sandra

2012-08-26 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback