Lunchdejt på wayne's

Bonjour madame!! Idag har jag fortsatt leva livet som arbetlös, I like it. Har lunchat på wayne's med David, Emma, Emma och Eveliito. Sen gick vi en stantripp och jag råkade tyvärr shoppa litegrann igen. Nu är det färdigshoppat. Jag kom nyss med bussen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag och emmawi kände oss som 16 år igen när vi satt på busshållplatsen och väntade på buss 208. Det enda som inte var likadant var att vi hade andra outfits och bussen hade ny grön inredning. Nu ligger jag i sängen och är så jävla trött. Den här dagen har inte varit en av mina bästa. Jag har varit trött och grinat. Det är tur att jag har fina vänner som alltid vill krama mig fast jag är ful när jag grinar. Efter kramar och shopping mådde jag lite bättre men är fortfarande trött som en soppskål.

Ska kanske sova litegrann fast har inte bestämt mig. Tycker det är lite tråkigt att sova på dagen, det är mycket skönare att sova på kvällen. Ska kanske laga mat istället




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback