Kompisarna chillar kanten i Urs

 
Min kväll började med att jag fick besök av min saknade barndoms och vuxen-vän emma Wik. Hon hämtade upp mig med sin VOLVO och sen for vi till kanotudden för en romantisk dejt i solnedgången. När det blev för kallt och jag höll på frysa ihjäl styrde vi kosan hem till Furunäs igen. Fast först köpte vi korv. Väl hemma på min gård startade vi grillen och grillade vår chorizo med smak av cayenne, paprika och vitlök. Vi älskar chorizo och speciellt grillad och perfekt bränd. Efter ett litet tag fick vi även besök av våra andra barndomsvänner Emma p och Sara och även hennes tillhörande pojkvän Christoffer J. Vi åt korv tillsammans, lyssnade på musik och spelade gitarr och fiol. Det sista var en lögn istället rökte vi cigg. Jag är trött igen som ni kanske märker. Tror jag håller på bli sjuk också jag fryser och har ont i huvet och halsen och har feber. Fast jag har inte feber jag säger bara att jag alltid har det till min mamma så hon ska ta hand om mig.

Nu ska jag se Kardashians och sen sova, utan min isse. Gillar inte att sova utan honom, fast gillar att vakna utan honom pga. hans morgonhumör. Hehe skoja ♥ Det är ganska jobbigt att vara kär i en kille för man saknar ju killen hela tiden. Är det ett så kallat i-lands problem. Jag har typ aldrig fattat vad det betyder. Och vad i faan står det där i:et för?? Kanske för Island. Det kanske var där såna problem började, ni vet problem med en gejser kanske. Gejser är ett jävligt konstigt ord

Imorrn jobbar jag kväll, så jävla skönt att få sova ut på morgonen. Och det bästa är att ingen är hemma på morgonen. Mamma börjar jobba imorrn WIHOOO. Håller ni inte med mig om att bästa tiden på året är när föräldrarna börjar jobba igen efter semestern? Det och Julen är två årliga händelser jag gillar väldigt mycket.



Bild 1: Mina kompisar. Fr. V - Barndomskompisen Emma W, Sara H, Christoffer J. På andra sidan bordet sitter Emma Pehrsson från Ursviken men uppväxt i Yttre Ursviken. Idag var hon på alko men som tur var kom hon hem till ursviken igen.


Bild 2: Jag tänder en grill. Hade ny outfit bestående av Grå hoodie strl XL, Väst i mystiskt material som nog är pappas. Och sen toppade jag det med Pappas hoodie som hade konstigt och obekvämt täckjacke-material i luvan. Till det hade jag dansbyxor som jag satt ihop med en hårsnodd i midjan så dom inte ska åka ner + mammas sandaler som är grymt sköna. Och ja jag vet att man inte får spruta tändvätska direkt på elden men det gör vi alltid och vi gör det jävligt bra. Nu kommer min mamma kommentera här på bloggen "ska du bränna ner hela huset också då kommer du inte ha många outfits att välja mellan kan jag lova dig".



Har ni läst hela det här inlägget får ni kommentera för då är ni fan värda ett diplom, en fruktkorg och en spliff. Ni märker väll att jag borde sova så vi hörs imorrn. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

ska du bränna ner hela huset också då kommer du inte ha många outfits att välja mellan kan jag lova dig

2012-08-02 @ 11:20:18
Postat av: Mor

Även stor risk att du blir utan hår. Sug på den du!

2012-08-02 @ 11:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback