Kompisar, kille, hund, katter och snigel

Hej allesammans. Ikväll var det som sagt sol-dags. Körde en ordentlig 29-minutare. Sen styrde vi kosan hem till mig där vi såg en jävligt töntlig film som hette sleepover, ganska bra. Allt är bra när man får vara med polare och kramas i soffan. Isse kom förbi en sväng och då var mitt liv fulländat. Att sitta i en soffa med mina emmor och min isse var de bästa. Tyvärr for isak för att vara med sina väninnor.... Men fortsatte mysa med flickorna innan vi gav oss ut på promenad i ursviken. Tyvärr blev vi förföljda av mina djur bestående av en hund och två katter. Jag hatar när katterna följer efter mig för antingen kommer dom bli överkörda eller så kommer dom inte hitta hem. Sen såg jag en snigel.


Äcklig va!! 


Nu ska jag se Kardashians sen sova... ensam... i min egna säng... för första gången på typ 2 veckor. Känns förjävligt. Om ni bara visste hur mycket jag önskar att jag var hos isse nu... fast han har kallt sovrum och ett för litet lakan i nuläget. För vem ska nu krama mig och prata om andra saker när jag vaknar av en mardröm? Åhhh så jobbigt det är att sakna någon. Jag har aldrig varit en sån här tönt förut men är så kär i isak att jag blir galen.

Nu ska jag ge mig och istället försöka sova! Ska sova lääänge så jag blir frisk nån jävla gång! Godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: cooorne

söt snigel<3

Svar: söt men lite äckli<3
Sandra

2012-08-30 @ 09:56:38
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback