jävla high heels party

 
Jag är seriöst ledsen och har nästan tårar i ögonen. Fast jag grinar alltid så det är inte så ovanligt. Men vill ni veta anledningen?? det ska ni få. Idag är det Nelly high heels party i Skellefteå. En dag jag aldrig trodde skulle komma då den här staden suger. Dom 100 första får alltså gratis skor och goodiebag. Jag blev överlycklig när jag såg att det skulle vara här och OSA:de direkt. Tänkte att jag absolut skulle vara den första in och hade tänkt tälta utanför i några dagar. TILLS jag såg att jag jobbar till 20.30 idag. Jag vill seriöst dö och då är jag helt allvarlig. Kan inte leva med att alla i den här jävla stan får gratis skor när jag sitter i soffan på jobbet i mina fula jävla skellefteåkommunjävla kläder. Helvete så arg jag är

Nu ska jag skära mig som ett emo hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback