Hemma i tråkighet och elände

Nu är jag hemma i Furunäs igen. Om jag ska vara ärlig känns det förjävligt. Trodde att allt skulle kännas skönt och bra men hitills har bara allt varit fruktansvärt. Skulle mörda för att ligga på stranden i Magaluf just precis just nu. Bara ligga och läsa hungerspelen, plocka snäckor (ett väldigt viktigt intresse för mig) och dricka varm cola light. Faaaaaan jag vill tillbaka... Men jaja ska inte flänna för om typ tre veckor ska jag till Turkiet hihi

Nu måste jag sova, är så fucking jävla trött. Sov ju inget förra natten och inatt blev det typ 2 timmar på golvet på Arlanda.. de var kallt och hårt. Jaja ska sätta igång svenska hollywoodfruar och sen somna till det. Det är faktiskt det enda bra som hänt mig sen jag kom till det här landet. Jaja vi hörs senare jag ska sova länge utan väckarklocka så jag kanske sover ända till morgondagen! Gracias
 
 
Har massor med bilder att visa men ni får den här på mig och min polare Gurkish. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback