dax att sova

Har spenderat min kväll i stress och förödelse. Jag hatar att packa, förut älskade jag det men nu är det så jävla jobbigt tycker jag. Hur fan ska man kunna bestämma outfits för en vecka? Jag kan inte ens bestämma vilka kläder jag ska ta med mig om jag ska sova hos isak EN natt!!!!!!! 

Jaja nu är jag förhoppningsvis redo. Kommer säkert ha glömt nåt livsviktigt... åhhh jag är nervös. Under kvällen har det inte bara varit negativitet i mitt liv utan lite positivitet. My honey camed by and kissed me goodbye. Kommer sakna honom så mycket att jag kommer känna smärta i vener och ådror. Men en vecka måste jag ju överleva!

Nu måste jag försöka sova, jag ska fan upp klockan 6. Fast kommer mest troligt inte kunna sova, det brukar vara så nätter innan resa och innan julafton.



Här är jag och min lilla pingla förra året när vi just anlänt på Larnaca Airport! Love you hun

Kommentarer
Postat av: cooorne

Gullungar:*

2012-08-17 @ 07:34:08
URL: http://corneliawidmark.devote.se
Postat av: evan

love u <3 <3 <3

2012-08-17 @ 07:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback