jag i bilen

Jag idag, trött tjej i bilen


Hello cuties! Hade som sagt bara en lektion idag och efter den tog jag och ev bussen in till stan. Hjälpte henne att handla chips och muggar. Sen strosade jag runt med emma och jimmy tills pappa kom och hämtade mig och vi for på solbacken för att handla. Vi gjorde en buffé här hemma åt vår kära mor aka. födelsedagsbarnet. Så vi firade mamma och hitler med god mat, trevliga sånger och lite gräddlikör till kaffet.

Just nu ligger jag i fannys säng som en död säl. Är så jävla trött att jag funderar på att sova ett tag, då är ju bara det att det finns en risk att jag aldrig vaknar igen. Undrar va fan jag ska göra ikväll, tjejgänget är splittrat och alla är ute på olika äventyr. Time will tell

Kommentarer
Postat av: Mor

"Time WILL tell" Jeeesus! You have to work on your english girl

2012-04-20 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback