älskar facebook

Har ni sett att man kan ha videosamtal på facebook nu?!??! Så jääääävla kul:D Idag på skolan pratade jag med en gammal bekant och det var jättekul. Okej han är varken gammal eller bekant har träffat han en gång i ett annat land men det jag vill säga med detta är att det är jättekul med videosamtal!


Ni ska alltså klicka på den lilla videokameran uppe i högra hörnet på chatten:) Och ni kanske ser att jag skrivit till fanny "jag har ny kille". Det har jag inte. Ville ba göra hon lite avundsjuk. Fast nu är det ju så att hon är den framgångsrika när det gäller förhållande. Så det funkade inte att göra henne avundsjuk...


Såhär såg det ut när vi hade videosamtal nyss. Fina va? Och tycker ni vi är lika??? Det är fan det enda man får höra nu för tiden. Vi har iallafall jävligt stora och utstickande ögon båda två

Det här är ju nästan som chatroulette fast utan snoppar. Så ring gärna ett videosamtal till mig OBS skamliga förslag i webbkamera undanbedes


Kommentarer
Postat av: Sara

funkar nt ):

2011-10-18 @ 18:11:16
Postat av: sandra

jag vet det krånglar jävligt mycket!! Mamma har typ försökt i en timma men det funkar inte (inte för jag vet vad hon ska ha videosamtal till hehe...)

2011-10-18 @ 20:08:10
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback