hello I'm depressed

Ibland suger allt. Ibland gör jag dumma val som först är bra val som sen blir till dåliga val som jag blir ledsen av. Jag är deprimerad. Vill ha en kram, helst nu. Jag blir alltid deprimerad på lov, skönt att skolan börjar igen så jag kan ha ångest över skolan istället för livet. Säger bara en sak: tacka fan för min katt doris och min klasskompis Lisa


Det här hade kunnat vara en fin bild om jag inte hade rökt vattenpipa i just den här sekunden. Idag saknade jag dig när jag lyssnade på jack sparrow. Livet är ett helvete sen dör man - ett ordspråk min mamma lärt mig. Lika bra att man får veta sanningen om livet redan i ung ålder


Kan ni skriva en snäll kommentar så jag blir glad

Kommentarer
Postat av: klasskompis JLi0115

Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen.

Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,

som fåglarna, som blommorna på marken.



Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek.

Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror,

mina händer och mitt hjärta.



Friheten är ditt vackra namn, vänskapen är din stolta moder,

rättvisan är din broder, freden är din syster,

kampen är din fader framtiden ditt ansvar.



Ja du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.

Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,

som fåglarna, som blommorna på marken.



2011-11-05 @ 23:56:24
Postat av: lisa

jag älskar dej

du är underbar på alla sätt

2011-11-06 @ 00:56:48
Postat av: vilton

Imagine a circle, it has no end.

It shows how long I'll be your friend.

Only when death do us apart

I'll keep our memories in my heart

2011-11-06 @ 11:41:46
Postat av: S

u go girl!

2011-11-06 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback