twilight-night


Eftersom vi ska se premiären av breaking dawn nästa vecka så ska vi ladda upp inför det ikväll. Vi ska ha en twilight-kväll och se alla filmerna, eller nåt sånt. Filmkvällar brukar ibland gå åt att snacka. Men då vet alla en i gänget som kan bli lite smått förbannad.. speciellt om det handlar om sagan om ringen-filmkväll hahahhahhaha love u och skrattar alltid när jag tänker på den kvällen.

Oj förlåt mig nu blev det lite internt på bloggen men så kan de bli ibland. Ska iallafall börja dra mig mot corne snart då.. kanske... eftersom hon tydligen tillhör team jacob!??!?! Så ska nog stanna hemma. Eller så far jag dit och tar med mig ett vapen kanske. Ja så får det nog bli


                                                   Vad säger ni? Edward eller Jacob?

Jag säger helt klart Edward. För ibland är jag kär i han och då måste jag välja han. Också är han jävligt snygg när han leker apa i trädtopparna. Jacob är lite för mycket toffel men han duger ju helt klart som ett one night stand, men inte mer än så. Edward kan jag väll vara ihop med ett tag men inte föralltid förevigt så jag ska nog inte bli en vampyr även om han vill det.

                                       

                                                         Seriöst cornelia...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga: Blir det inte väldigt jobbigt för Edward när Bella har röd avgång?

2011-11-12 @ 21:36:04
Postat av: sandra

hahaha mamsen där fick du till det

2011-11-13 @ 03:24:20
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback