titta vad jag har köpt




Titta vad jag köpte idag!!!!! Jag och fanny har tjatat och tjatat att vi ska få en men utan något vidare resultat. Så idag tog vi saken i egna händer och köpte en. Självklart var det en snygg kille i kassan som kollade konstigt på mig, vet inte om det var på grund av att en 18-årig tjej köpte en julkalender eller om det var för att en 18-årig tjej gick med tomteluva på ica maxi. Kanske var det en kombination av båda som var grunden till den konstiga blicken.

När jag hade packat alla varor och var på väg att gå därifrån hörde jag:

- Glöm inte den här

Då var det kassakillen som höll i min julkalender. Jag tror inte jag kommer bli ihop med han. Är iallafall jätteglad över min nya kalender. Längtar tills på torsdag då jag får öppna första luckan!!!


PÅ TORSDAG DEN 1 DECEMBER BÖRJAR JULKALENDERN!! JAG LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback