svar på frågor


Hej anonym kul att du frågar för jag tycker mitt hår var jättefult på den där bilden. Men iaf så använder jag en locktång från obh nordica tror jag. Såhär ser den ut:






Hej Anonym, sjävklart är du anonym. Och nej du skulle inte klara robinson bättre än mig för du är totalt förståndshandikappad och totalt efterbliven. För det första så är det ju självklart att jag inte ska vara med i robinson nästa år och för det andra så använder man inte stor bokstav mitt i en mening. Läs inte min blogg om du inte fattar när jag är oseriös, så farväl anonyma jävel

p.s. har inte aggretionsproblem (eller ok ibland)

Kommentarer
Postat av: anonym

jo menjag har en sån där tång men de bli ju som andra lockar;S håller du den åt andra hållet eller=)?

2011-11-13 @ 15:51:40
Postat av: sandra

Hahah vet inte åt vilket håll du håller och inte åt vilket håll jag håller heller;) Men det är den jag använder iallafall och lockarna blir typ alltid olika haha

2011-11-13 @ 15:55:28
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback