skräckfilmer

Den här helgen har jag haft skräckfilmsfnatt. Dessa filmer har jag sett:

The silent house.
La casa muda. Den så jag med syrran. Den handlade om en tjej som hette Laura och hon var med sin pappa i ett hus. Sen hände det inte så mycket mer. Den är baserad på en verklig historia. Vi fattade ingenting av filmen förutom att Laura hade legat med en kille som var lite äldre än hon själv.
 1 / 5 bävrar får den av mig.


Halloween. Denna såg jag och rasmus alldeles nyss. Den började jävligt bra med ett psykobarn som dödade djur och sin familj. Sen fortsatte den att vara bra tills slutet. Där var det samma jävla sak hela tiden och helt enkelt jävligt jobbigt och dåligt. Dessutom tycker jag aldrig att det är läskigt när det handlar om en mördare som går och dädaar alla hela tiden.
 2 / 5 bävrar


Paranormal activity. Jag och fanny såg halva igår och resten såg jag klart idag när jag åt frukost. Jag hade aldrig sett den så jag är nog sist i världen. Men men nu börjar vi snacka skräckfilm. Jag tycker filmer med spöken och demoner och sånt är läskigast. Enligt mig var den jävligt bra. Jag funderade på att sätta mig och googla på demoner ett tag och se ifall det kommer upp några hemska hemsidor men jag la ner tanken för jag vill inte att en demon ska komma till mig. Inte just nu iallafall.
 4 / 5 bävrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback