FRIDAY BABY

Fredag idag och morgonen börjar med sovmorgon, klagar int! Sedan har jag tre lektioner och ett prov i nkA som väntar innan jag får helg. Mina förberedelser inför provet känns... sådär. Det känns som att jag har prov i NO och går i nian och endast har läst på instuderingsfrågorna, om ens det. Men men, det räckte ju alltid till ett VG så jag får hoppas som fan att de gör det nu med!

 

Efter skolan ska jag, Fanny & Mor Anna-K äta ute & sedan gå på bio! Vi ska se "Hur många lingon finns det i världen", Fanny hatar dock bio men älskar mongolider så det jämnar nog ut sig. Jag älskar bio och my family. Pappa ska till stockholm över helgen så vi andra i familjen måste ju också få unna oss nånting. Nu måste jag göra mig klar för skolan så vi ses ikväll efter bion! Love yaaaaa all ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback