01:34


Hej från mig på kvällskvisten. Som sagt så har Emma med familj varit här på påskmiddag ikväll. Mycket trevligt var det. Vi satt och umgicks med våra föräldrar tills klockan slog ungefär 9. Då började vi istället vandra mot Pehrsson. När vi var där joinade Sara och Cornet lyan också! Vi slog på stort och såg skräckfilm. Tyvärr var den inte ett dugg bra & jag blev inte ens en droppe rädd.

Nu har jag nyss kommit hem från en kall och mörk promenad från Emma. Jag tänkte slå igång någon film men har stora komplikationer, jag vet inte vad jag ska se. Sen ska jag iallafall sova och jag hoppas verkligen att jag får sova ut imorgon! Men jag ska inte hoppas för mycket då jag är förkyldare än själve fan.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback