TORSDAG


Alltså kolla mina pupiller på den här bilden!! Ser ut som att jag är hög som fan eller har blivit besatt av en demon. Hög var jag då definitivt inte men lite mer oklart ifall jag blivit besatt eller inte. 

IGÅR försökte jag vara så jävla effektiv efter jag slutat jobba, och det var jag väll. Åt middag sen kutade jag på stan för att köpa det jävla silverschampoot, sen pantade jag , handlade , städade, solade solarie och sen hade jag tänkt redigera en videojävel men som vaaanligt så laggade mitt redigeringsprogram ihop. Då sket jag helt enkelt i det för jag hade huvudvärk från helvetet. Istället såg jag ett avsnitt PLL och somnade sen. 

Igår såg jag klart säsong 3 och hade typ längtat till att det skulle bli morgon så jag kunde påbörja säsong 4. UPPTÄCKTE DÅ TILL MIN STORA FASA ATT 4:E SÄSONGEN INTE FINNS PÅ VIAPLAY ELLER NETFLIX!!! jääävla skit :'(

Jajaja idag har jag jobbat all fucking day och nu måste jag tvätta mitt hår, med det nya silverschampoot. Blir jag grå eller lila kommer jag mörda första bästa människa eller djur..

Imorgon är det äntligen freaky friday !!<3<3 jag tror vi ska freaka ur, YOLO

Uppdatering i mitt Red-bull beroende: 3 dagar totalt fri 

Kommentarer
Postat av: Glaamorous

Du kan kolla PLL på swefilmer! :)

Svar: jaa men har för dåligt internet så kan inte streama från swefilmer :(:(( :'(
Sandra

2015-03-19 @ 19:09:53
Postat av: Anonym

Mer pll avsnitt finns på swefilmer.com :-) min räddning då det är sjuuuukt bra! 😊

Svar: vårat internet suger ju så swefilmer funkar inte för mig :'( :(:(( :'(
Sandra

2015-03-20 @ 03:12:20
Postat av: Anonym

Om jag inte tagit bort dom gamla avsnitten så har jag hela serien du kan få :)

2015-03-23 @ 21:33:15
Postat av: Nathalie

Haha älskar dina vloggar. Detta är anledningen till att du kommer upp om man söker på "besatt av en demon" ;) var tvungen att kolla upp det! Puss fina du

2015-07-02 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback