Min snyggaste outfit 2015


Tänkte ba att jag måste ju visa outfiten jag hade i helgen, just beacuse det är den snyggaste outfiten jag haft någonsin TYP, enligt mig själv heheheh. Alltså älskar toppen så fucking mycket, den är från H&M och egentligen en BH hehe. Men tycker den är så sjuuuukt snygg och har sett många snygga holleywoodstars på insta som haft liknande. Men har aldrig sett någon ha just denna och därför blir det ju extra kul hehe. Kjolen är en nybliven favvo, köpte den i somras på H&M trend men har verkligen börjat ÄLSKA den nu. Och skorna är mina absoluta favoriter från Jeffrey Campbell. 

Om jag kunde skulle jag se ut såhär varje dag, oavsett väder och aktivitet.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fler bloppisar! 😉

Svar: Haha alltså det var så himla jobbigt att ha bloppis så jag kommer nog aldrig ha det igen ;)
Sandra

2015-03-15 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback