Måndag

Hejsan !! Nu är jag inte lika deprimerad längre, jag tror jag behövde kompisar och alkohol helt enkelt. I lördags var jag med Ida och emmorna på killfest. Sen gick vi och klubbade och sen somnade jag i sängen med dunjacka, oppsi dejsi. Men kul var det iallafall!! Partajandet alltså, inte att sova i jacka.

Söndag var det ju sååå himla bra väder!! Fick jättemycket springfeelings. Tyvärr sovde jag lite länge och var asbakis men men hehe!! När P slutade jobbade så träffades vi på vår traditionella pizzadejt och snackade skit. Sen kom vi lite spontant på att vi skulle gå på bio!! Omg we are so crazy, Vi såg the weddng ringer, tror jag den hette. Den var kul iallafall
 

Idag är det måndag, inte så kul. Har vart så trött att mina ögon korsat sig hela tiden. , så nu är det verkligen dags för mig att sova ! Har tyvärr inte en enda normal bildjävel från helgen, men kan bjuda på ett smakprov från min snpachat iallafall tyvärr bara från gårdagen men bättre än inget kanske hihi. HEJ DÅ godnatt <3

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du hade en kul helg :)

2015-03-10 @ 11:17:04
URL: http://tinagranbergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Skönt att du inte mår lika dåligt längre!
Vill se mer roliga videos på Youtube. Hoppas du lägger upp nåt mer snart :D
<3

2015-03-10 @ 15:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback