MÅNDAG IGEN

Jaha HEJ då var jag här igen! Efter en minst sagt fartfyllt helg. Känner att jag är too fucking old för att festa två dagar i rad men har haft en så himla kul helg så det har varit värt att vara sliten as fuck! Vi förtärde alltså alkohol både i fredags och lördags.. oh my god. Men vi har haft besök både av idas kompis från hennes hemtrakter och även vår lilla eve som äntligen är här för att hälsa på ♥ Såå har haft så himla kul med dom bästa tjejerna på planeten Jorden. Dom andra planeterna kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte varit där än.

Igår var jag DÖD, mådde fruktansvärt dåligt hehe. Låg i sängen hela dagen och kollade på Teen Wolf - Mitt nya beroende. Sa ju att jag tyvärr blev tvungen att sluta se PLL så då började jag av någon anledning att kolla på Teen wolf och jag tror typ att jag redan är på tredje säsongen hihi. Det är skitbra och tonårsvarulven är så snygg och söt. Men låg inte i sängen exakt hela dagen för när mamma frågade om vi skulle gå och äta pizza var jag inte seg på att tacka ja hihi. Sen såg vi en rymdfilm.

Idag är det måndag och soom vanligt har jag varit sååå trött och bara längtat tills jag ska hem och se på teen wolf. Dom senaste dagarna tror jag att jag sagt "teen wolf" typ 62 gånger. Men iallafall så känns inte den här måndagen så jävla jobbig som måndagar brukar göra för jag jobbar bara 3 dagar och på torsdag ska jag få ett nytt hår YEEEY ♥ Haha eller få och få... jag ska rättare sagt köpa ett svindyrt hår....


 
 
Här är två pics från helgen! Nu måste jag kolla på teen wolf så jag hinner se nåt innan jag ska sova. Nattii<3

P.s. kan inte ni hålla tummarna för mig imorgon??? I really need era tummar

Kommentarer
Postat av: Glaamorous

Finis!
Haha ja teen wolf är bra, längtar tills säsong 5 kommer ut :D
- håller mina tummar för dig imon ^^ men vad ska du hitta på? :) <3

2015-03-23 @ 22:59:30
Postat av: mor

Jag håller två <3

2015-03-24 @ 00:00:19
Postat av: Anonym

Swefilmer har alla PLL avsnitt och det kommer det nya avsnitt varje torsdagförmiddag :)

Svar: jaa men som jag sagt, swefilmer funkar inte för mig för jag har för dåligt internet :(
Sandra

2015-03-24 @ 17:19:36
Postat av: Anonym

Höll alla tummar jag hade, hur gick det?? Mvh nyfiken läsare

Svar: arbetsintervju........ fortsätt hålla tummarna <3
Sandra

2015-04-03 @ 19:56:43
Postat av: Anonym

Aha:) misstänkte det!! En fågel viskade i mitt öra och jag hoppas du får det!! Bästa chefen och sköna kollegor där ;)

Svar: hihi jaha oj :D men är inte säkert vi tänker på samma jobb;) Har varit på flera intervjuer och har en till på g :D men det är bara ett av dom jag vill ha hihi=D
Sandra

2015-04-08 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback