Tisdag

 


Alltså det här vintervädret suger själen ur mig.
Ni vet i harry potter när dementorerna hela tiden ska suga på allas själar eller vad det nu är dom gör?? Exakt så känns det för mig när det är snöhögar och 20 minus. JAG HATAR VINTER!! HATAR HATAR HATAR!!!!!!!!

Nu ser jag bara fram emot vår och sommar. Alltså sååå himla mycket!!! Fattar inte hur man någonsin kan vara deprimerad på våren och sommaren?? Fast det lär jag nog bli varse om sen hehe. Jaja jag hoppas det går fort, vi borde ju vara halvvägs?? hoppas.

Har iallafall varit intesiva dagar på jobbet men då går ju dagarna väldigt fort iallafall. Idag mitt under mitt arbetspass fick jag dessutom ett väldigt glatt meddelande av min kompis Emmisen. Hon skrev nämligen följande: Ska vi sola idag?JAAAAAAAAAAAAAAAA sa jag då eftersom jag försökt få henne att följa mig på solariet i typ ett halvårs tid hehe. Äntligen en kompis på solariet. Så nu är vårat mål att bli lika solariebrända som våren 2013. Då hade vi våran 20årsfest och hade solat solarie 20timmar i sträck, vi såg ut som två ladies som kom direkt från solstranden. Så nu kommer vi snart vara lika bruna igen och redo för våren och sommaren och alla killarna i badshorts.

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

så fin du är! :o

Svar: tack sötnos :*
Sandra

2015-01-14 @ 11:36:48
URL: http://kissen.se
Postat av: Elisa Sivén

jag är så glad att jag hittade till din kanal!
tack för bra videos, du känns ärlig rolig och så fin och stark i dig själv.. jag försöker också med videos men känner mig inte alls lika självsäker haha kolla gärna i min blogg om du vill, har du tips så berätta gärna dom ;) vart hittar du bra bakgrundsmusik ifrån? hade fint!

Svar: Åh tack snälla fina du :D <3 Jag sökte bara på "happy background music" på google typ, sen konverterade jag en youtubelänk till en mp3 fil, det gör man enkelt på typ denna sida: http://www.youtube-mp3.org/sv lätt som en plätt! ;)
Sandra

2015-01-15 @ 15:58:22
URL: http://elisasivens.blogg.se/
Postat av: elisa

tack för svar fina du! :D
har du gjort din bloggdesign och header?
ursnyggt!

Svar: Själva stilmallen og jag från någon gratisblogg för jääättelängesen haha men headern har jag gjort själv. Tack! :D<3
Sandra

2015-01-22 @ 14:24:04
URL: http://elisasivens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback