Onsdag? eller?

Jag igår i nya läppennan... Jag älskar Spice. Alltså färgen på läppenna heter så (hehe de där va inte kul)


Alltså jag blir så förvirrad när man är ledig såhär en dag mitt i veckan. Jag fattar ingenting. Skönt är det ju ialalfall!!! Gårdagen gjorde jag inte nåt speciellt egentligen hehe... sov länge, gick promenix med theo, fixade och trixade till min youtubekanal hehe. Sen fick jag nog så jag gick och solade solarium. Var så blek så jag kände mig som en vampyr. Så det var skönt att bli röd som djävulen istället.

Sen hade jag mamma-mys med.. min mamma hihi. Vi åt ostkrokar och såg White house down. Mer spännande än så gjorde jag inte. Förutom att jag inte kunde sova IGÅR HELLER!! Jag har inte sovit på tre dagar, jag börjar känna mig som en walking dead. Och fattar inte vad det kan bero på!! Jag brukar alltid somna på typ seriöst 2 min men senaste dagarna har jag legat och vridit och vänt mig hela nätterna! Hatar det sååå mycket och man blir ju så jävla slut! Men idag kom jag på vad det kaanske kan bero på... jag har börjat lyssna på ljudboken "gömda". Har läst boken en gång förut men kände att jag ville höra historien igen. Och hade glömt hur jävla sjuk i huvudet karajäveln i boken är. Så kanske är det för att jag är så arg på karln och för att det är så hemskt som jag inte kan somna. Jag måste nog återgå till Astrid Lindgrens böcker, iallafall innan jag ska sova.

Idag har jag jobbat, sen har jag gått till stan och köpt Brun utan sol och lättmjölk så nu ska jag smörja in mig. Med brun utan solen alltså, inte mjölken. Sen måste jag ta mig fan sova och hoppas jag kan somna den här gången annars går jag in i väggen. Hoppas ni andra sover gott hej då<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit fullmåne vilket kan leda till bl.a. Sömnproblem!!!

2015-01-07 @ 21:30:29
Postat av: Matilda

Har en fråga angående stolen i ditt rum. Tycker den är sjukt fin. Vart finns den och köpa? :)

2015-01-07 @ 23:15:43
Postat av: Mor

Jag gissar på att dina sömnproblem beror på för mycket klickande

Svar: klickande??
Sandra

2015-01-08 @ 00:09:38
Postat av: Ebba

Hittade din blogg för några dagar sen och har blivit som besatt haha (stalkervarning). Har kollat igenom ditt arkiv och måste säga att du är så jävla rolig hahah. Min sambo tittar på mig som om jag vore mongis när jag sitter och skrattar högt för mig själv när jag läser din blogg. Du verkar vara så himla rolig och go, en vän som dig skulle alla haft. Ville bara säga det, ha en trevlig helg! Kram ebba

Svar: Haha ååååh tack så himla mycket <3<33<3 satt och log när jag läste din kommentar hihi!! Ha världens bästa helg du med tjejen!! PUSS & KRAM <3
Sandra

2015-01-08 @ 11:52:23
Postat av: Mor

klickande i webshopar och vetskapen att du egentligen inte borde

Svar: du är minsann rolig du
Sandra

2015-01-08 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback