En måndag från satan him self

 
 
Jag i en bh... som är som en topp fast det är en bh.. som man kan ha som topp fast det egentnligen är bh

JAHA MÅNDAG..... varför är måndagar alltid så jävliga?? Jag vet svaret: För att jag aldrig kan somna på söndagar!!!!!!!!!!!!!!!! Tror det är blandning mellan att jag sover för länge på morgonen och det som kallas söndagsångest. Har istället legat och kollat igenom alla bilder jag lagt upp på den här bloggen sen 2007, ni kan ju gissa hur många det är och gissa 


Men jag har iallfall tagit mig till jobbet och nu är min kompis Sara tillbaka från sina fjällsäventyr så det är kul att ha tillbaka min bordsgranne och arbetskamrat. Jag är trött som ... jag vet inte vad... jättetrött ialalfall. Kanske har sovit två timmar eller nåt. Tur att jag bara behöver överleva dagen sen är det ju ledigt imorrn igen.

Ikväll har min mamma fest med sina polare. Hon sa till mig att det bara är vuxna som firar den här dagen, trettondagsnånting vad det nu hette. Och eftersom vi inte är så mogna och vuxna blir det nog inget partyparty för oss. Eller?? You tell me. Annars måste jag nog hitta på nått annat för jag är inte bjuden på mammas fest

HEj då kul att ses
 
p.s. ni som alltid är arga på mig och klagar på mina dumma uttalandet kan gärna sluta läsa min blogg. Annars kan ni skriva eran ip-adress så jag kan blockera er. d.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till 3000 prenumeranter yeeey

Svar: YEEEEEEEEEEEY TACK HIHI
Sandra

2015-01-05 @ 13:17:43
Postat av: Anonym

Kan du visa ditt sminkbord + smink collection :)

Svar: Jaa alltså just nu har jag kaos, mitt smink ryms typ inte. Så ska försöka hitta någon ny lösning , sen kan jag absolut göra en video :D <3
Sandra

2015-01-05 @ 22:55:31
Postat av: Anonym

Jag antar att de som tycker att du gör dumma uttalanden inte förstår din humor! Dom kan väl läsa nån annan TRÅKIG blogg istället då!!!

Svar: Hahhah tack ♥ ♥ och jag är glad att jag har en så fin läsare som du som dessutom förstår mina skämt hihi ♥
Sandra

2015-01-06 @ 01:27:57
Postat av: lina

Jag älskar dina uttalanden. Dom som klagar har nog ingen humor..

Svar: Haha åh tack!! Kul att höra att någon förstår min humor hihi ♥
Sandra

2015-01-06 @ 08:51:57
URL: http://www.accordingtolina.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart är dina fina örhängen ifrån? :)

Svar: Dom är från Glitter:D<3 Köpte dom dock för typ mer än ett år sedan=/
Sandra

2015-01-12 @ 16:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback