En dag från Satan han själv


Alltså idag har varit en rent ut sagt.. SKITDAG!!! Så läs inte detta om ni inte vill höra mig klaga över livet. Jag har sovit dåligt, jag har inte varit frisk utan har mått skitdase men har ändå varit på jobbet. Vädret är ett helvete, jag HATAR när det snöar så här mycket och all blöt skitsnö far direkt i ansiktet!! Nä alltså det har inte hänt en enda kul grej. Jag har inte ens haft en bra bok att lyssna på när jag varit ute och gått. När jag slutade jobba tänkte jag se om jag hittade några fina örhängen men nÄÄÄ såklart inte. Jag har inte hittat fina örhängen på säkert ett halvår... känns de som. Och vem vill leva ett liv utan fina örhängen?? pax inte jag.

Life is i bitch!!! Och nu blir det ännu värre för jag måste tvätta håret och raka mina ben som aldrig varit såhär håriga.... blääääää så jobbigt.... vill egentligen bara sova för har huvudvärken från helvetet. Hej då hoppas ni haft en bättre dag än mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du börja med helg vloggar :)?

Svar: Ska försöka göra de i helgen:D
Sandra

2015-01-29 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback