VLOG! - Kian på Klubben



En video från... förra helgen?? eller förrförra blir det kanske? Hehe har ingen koll. Men har inte kunnat lägga upp den här pga att ibland laggar youtube så jävla mycket för mig! Alltså mitt problem är att miniatyrbilden inte visas när jag lägger upp dom på bloggen utan istället blir det nån slumpvald skitful bild på mig när jag oftast gör någon konstig min. Fattar inte varför det händer !!!!! Har försökt googla men hittar ingenting.... någon som kan hjälpa mig hehe??

Och en till fråga: Ska jag ens lägga upp videos på bloggen eller prenumererar ni ändå på youtube??? :D För har ju många följare på tuben men ingen läser min blogg så vet inte om det är värt att jag lägger upp här heheh

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

jag kollar bara på videos här på bloggen =)

Svar: Hihi okeej good to know:D <3
Sandra

2015-04-01 @ 17:58:22
URL: http://moonzanna.se/
Postat av: Tova

Jag prenumererar på din youtube och läser din blogg!

Svar: HIhi yeeey :D <33<33
Sandra

2015-04-01 @ 22:56:09
Postat av: Glaamorous

Följer dig både på youtube, instagram och bloggen! Haha :D <3

2015-04-02 @ 15:46:27
Postat av: Emma Söderberg Sabel

Nej fortsätt lägga upp här, kollar bara genom din blogg!! :)

Svar: okej!! :D <3<3
Sandra

2015-04-03 @ 06:47:24
URL: http://esoderbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback