BACK TO BASICS

Hej och hå nu var det längesen vi sågs. Påsken är över, skönt med ledighet men gillar ändå alltid att gå tillbaka till rutiner i vardagen. Med rutiner menas jobb, sola och banta. Har endast blivit blek och fet den har påsken men det hör väll till I guess hehe. Eller kanske inte att bli blek, jag tror man ska bli brun på påsken för att man ska vara ute i solen, men det har jag då inte blivit.

IALLAFALL, i Torsdags skulle jag ju ha påsk-mys med familjen. Tyvärr så dissade fanny oss i sista sekunden, så det blev bara jag och mamma och vi såg världens sämsta skräckfilm.. den hette typ babado eller nåt och vet inte vad den handla om men den sög hehe.

FREDAG.. kommer typ inte ihåg vad jag gjorde. Eller sovde nog länge, spelade in en video, sen skulle jag gå på Ica och när jag kom tillbaka var jag utelåst. Så jag fick våldgästa emmis hehe. På kvällen fick jag hämtning av emmisarna, vi snippade förbi Ida och sen gick vi på bio! Vi såg Kingsman och den var skiitbra och jag vill gärna bli ihop med killen i filmen, så söt, snygg , snäll och bra på rädda världen. Allt en man behöver.

LÖRDAG. Gick på stan en sväng men det här är min fattigaste månad ever så kan inte köpa ett piss hehe. Sen gjorde jag mig i ordning för party och för en gång skull hade vi party hemma hos mig. Det var kul och vi fick äntligen återse både Cornelia och Signe ♥ Sen gick vi på verandan.. .sen på max och sen hem hehe.

SÖNDAG. The worst day of my Life. Hade typ värsta bakfyllan år 2015. Somnade med smink, örhängen, partyoutfit och VINTERJACKA. Så för det första vaknade jag av värmeslag. Sen var jag så jävla uttorkad att jag höll på dö men kunde inte dricka. Alltså jag har alltid det problemet när jag är för bakis... att jag inte kan dricka vatten och då blir det ju som en never ending story :'( Alltså mådde så dåligt att jag grinade hehe. Men försökte sova bort sjukdomen och tillslut mådde jag liiite bättre. Så Emmis kom och hämtade mig, vi for på Solbacken och sen åt vi pizza på Dallas. Sen började jag må jävel igen och ville dö.

MÅNDAG. Jag vaknade och var fortfarande bakis, ja det är sant ,. fyfan. TUUR att det var ännu en ledig påskdag. Jag tvingade mig iallafall upp och gjorde mig redo för att fara till Cornelia på påsklunch. ♥ Där bjöds det på god lunch, gudomlig kladdkaka och bästa sällskapet. Vid 5 var jag hemma igen och ännu en gång död...

Sååå den har påskhelgen har inte precis gett mig någon vila utan känner mig mer sliten än någonsin..... Men hoppas den här dagen på jobbet går undan för då ska jag gå och lägga mig direekt jag kommer hem!! Älskar ju sova och det har blivit alldeles för lite sovande den här helgen. See you in another world


Jag innan fest


Jag å theo efter fest



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback