Torsdag

Hej hallå! Idag är det torsdag och löningsdag, den bästa dagen på månaden. Och idag fick jag så mycket pengar att jag höll på få hjärtattack hehe. Jag skriver det för att jag ska komma ihåg det här när jag är 30 år och stenrik. Då kommer jag skratta åt att jag skrev att jag fick mycket pengar idag 2014-09-25. För det är inte så mycket pengar för en vanlig människa men för mig var de faktiskt det. Fick en och en halv lön från mitt nya jobb och en lön från mitt gamla jobb :D Synd att jag har skulder på ca 20 k som jag måste betala tillbaka :) Tänk om jag inte hade haft det.... då hade jag nästan kunnat köpa en chanelväska. Jaja aldrig ska man få ha kul

MENMEN!! gissa vad jag gjort idag?? Jobbat LOL :P Sen var jag hem en sväng innan jag mötte upp Emmisen på stan. Vi hade egentligen bara tänkt göra en snabb visit för vi trodde att allt stängde klockan 7 men hux flux fick vi veta att Make Up Store hade klubbkäll och bjöd på vin, cupcakes och 20%rabatt på allt. WOOOPP!!! Cubus hade också öppet länge och var rabatt på allt där också!! Så jag och emmisen blev väldigt nöjda över vårat spontana besök. Men mest nöjd var jag för att få träffa min kompis, hon har varit sjuk det stackars lilla ludret. ♥

När vi var nöjda och glada gick jag hem och bytte om och sprang sen till solariet. Älskar att det tar två min från mig till solariet. Och nu har jag väll typ just kommit in :) Föröker ladda upp en video men har världens jävla sämsta internet. Imorgon måste jag chatta med våran leverantör. Jag skriver det här för då borde jag komma ihåg det. Sen måste jag även ringa barnmorskehelvetet för att få nya ppiller. Jag tror dom dissar mig.

JAJA nu ska jag sova, är trött som en koala i den sydligaste djungeln. Och har skitont i huvet, har haft det hela dagen. Tror jag är besatt av en demon... igen... :S Imorgon är det FREDAG!! Jag vill dricka alkohol och dansa på bord. Jag avrundar detta inlägg med 2 bilder från idag:

 
 
1. Jag på stan. Jag älskar dom där jeansen, mina ben ser 23 gånger smalare ut. Provade pälsen i bakgrunden men den var tyvärr skitful. 2. Did som damage på make up store hehe



Kommentarer
Postat av: Josefine

Snälla snälla snälla kan du inte göra en makeup-video på när du sminkar dig? Det är så jäkla fint<3 :)

2014-09-25 @ 22:55:29
Postat av: spetsflickan

Vart är jeansen från? Fina!

Svar: Dom är från gina, men köpte dom typ i februari förra året.. :/
Sandra

2014-09-26 @ 07:46:08
URL: http://spetsflickans.blogg.se
Postat av: Anonym

Var kommer pälsen du har på dig från? Alltså inte den i bakgrunden, utan den du har på dig, dör sså snygg!!

Svar: Den är från H&M, köpte den dock för tre år sedan typ:S
Sandra

2014-09-26 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback