Tips på vinterjackor

Någon liten sötnos ville att jag skulle tipsa om vinterjackor, and off course, i'll do anything for you ♥ Så har kikat runt lite snabbt och hittat några som är lite fina. Egentligen är jag nog fel person att fråga då det gäller vinterjackor. Jag hatar att köpa vinterjacka, tycker alla är fula helt enkelt. Sen blir jag helt förvirrad när det gäller köp av vinterjacka, förra året köpte jag en ful jävel för 5000kr ???? Hur i helvete kunde jag göra det??? Det hade jag ju fått en märkesväska för och istället köper jag en jacka som jag inte ens tycker är fin? Jag skulle hellre gå runt och frysa i skinnjacka med en snygg väska jag älskar.... Jag måste ju typ ha förfrysit mina hjärnceller. Jaja slutsnackat om ännu ett av mina sämre köp, här kommer några jackor som jag tyckte var helt okej ändå

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte redan sett det så har HM fått in real techniques borstar!! :D:D

Svar: WHHAAAAATT??!!? I SKELLEFTEÅ?? TACK FÖR TIPS SKA DIT PÅ LUNCHEN:*
Sandra

2014-09-30 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback