RAPUNZEL RAPUNZEL SLÄPP NER DITT HÅR!!

HEEEJ idag blev det en tidig uppstigning för fröken Sandra, klockan 6 klev jag upp för att göra mig redo för att åka till frisören. Är alltid lika exalterad inför frisörbesök, även om det är sjukt jobbigt att sitta i så många timmar är det så jävla värt det för jag blir som en ny människa. 

Jag var iallafall där klockan 10 och vi började med det jobbiga och tråkiga, ta ut det gamla håret. Tog sjuukt lång dit och gjorde ont, har fan huvudvärk nu. Men sen satte vi i nytt hår och det är den bästa känslan man kan känna, på rikt. Den ultimata tillfredsställelsen för mig är att känna på ett nytt & lent löshår, samt känna den speciella lukten som förmodligen kommer från kinesen som håret en gång tillhört. Nej skoja jag tror det är alla behandlingar det fått stå ut med som luktar speciellt. Men tycker det luktar gott hehe.

Något som dock var negativt var att för TREDJE gången i rad hade dom slut håret i min färg.... första gången de hände var jag ju tvungen att ta en lite mörkare och gulare färg... men förra gången fick jag ta rätt färg men i 60cm istället för 50. Det är ju egentligen dyrare men för att kompensera sitt misstag fick jag det för samma pris. Så idag krävde jag att få samma rabatt hehe. Men va fan ska man betala en hel förmögenhet vill man ju att det ska vara rätt färg!!! Är ju typ det minsta man kan begära. Jaja slutet gott allting gott <3

Det här håret är alltså 60cm, kissie-längd. Heelt sjukt hur långt det är hehe skulle inte vilja ha så. Men vi klippte ju helt enkelt av det:) Sen fick jag även en gåva av min älskade frisör:

 
 
En söt ögonskuggspalett hihi !! Med rapunzels loggga. Dom två översta färgerna var faktiskt riktigt fina så dom ska jag helt klart använda :D Nu ska jag gå ner i förrådet och leta mina uggs. Sen ska jag på bio med flickvännerna hihi <3 hej då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback