ONSDAG

                                                               Det här är inte jag idag, det här är jag innan party


JALLA <3 Hoppas ni har en kul dag. Själv är jag på jobb men snart är det bara två timmar kvar till hemgång =) IGÅR efter jag slutade så följde jag mig mamma på skoaffär för att agera personal shopper. Hon köpte sig en vintersko så mission accomplished. Sen trallade vi hemåt och då var jag hemma i typ 10 min sen vart jag jävligt rastlös. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag tror jag har ADHD.

Meen då hade jag tur att min kompis Emmisen var i stan så jag mötte upp henne och vi chillade ganska mycket, kollade på smink och tjattrade på. Sen gick vi och träffade våran annan kompis, EmmisenP och snackade lite med henne. Vi fortsatte sedan våran tripp och gick till ica, där träffade vi våran syster Fanny. Så då hängde vi med henne en stund innan vi gick hem till oss för att lämna av matvaror. Sen gick vi allihopa och mötte upp EmmisenP då hon slutade jobba och vi gick till Max Hamburgerrestaurang för dom skulle käka. Det var en väldigt spännande kväll och nu vet ni exakt vad jag gjorde i detalj, bra va???

IDag har jag som sagt bara varit på jobb men slutar snart och då får vi se om det händer något spännande denna kväll. Vi hörs helt enkelt mina vänner. Goodbye<3

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad jobbar du med? Skulle du inte kunna berätta lite mer om ditt jobb också, vore intressant! :) typ om vad du har för arbetsuppgifter, hur du sökte dit och fick jobbet, om jobbets svårigheter med mera. Vore kul å läsa om hihi, kram! :)

2014-09-17 @ 17:28:31
Postat av: Daniella

Vore tacksam över ett svar på frågan! Kram :)

Svar: vill helst inte skriva för mycket om jobb på bloggen.. =)
Sandra

2014-09-22 @ 09:57:52
Postat av: Hanna

Vars är toppen från? :)

Svar: Den är från BIKBOK, köpte den dock förra året :/<3
Sandra

2014-10-07 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback